De timing om met een leuk spaarprogramma te komen is perfect. De frituursector is weliswaar in die hele coronacrisis min of meer aan de slag gebleven maar elke friturist zal wellicht blij zijn dat het ‘oude normaal’ weer in zicht komt.
Vanreusel heeft de afgelopen periode in elk geval niet stilgezeten en is de boodschapper van vooral heel positief en vernieuwend nieuws voor de frituur- en snacksector.
SnackCoins sparen
Ondertussen kregen de gekende klanten van Vanreusel een e-mail in de digitale postbus binnen met daarin een code om een account te openen op de SnackCoin-app via Google PlayStore of Appstore. Ook nieuwe klanten kunnen een code ontvangen en een account openen, na eenvoudig contact met Vanreusel.
Naast de gekende kwaliteit en perfecte service die Vanreusel sowieso blijft bieden vormt dit spaarprogramma vooral een extra beloning voor de klant.
Sparen kan leuk zijn, zeker als er originele geschenken tegenover staan. Dat is precies het doel geweest van Vanreusel met deze nieuwe spaaractie die ‘by-the-way’ een lange periode zal blijven doorlopen.
Bij alles wat het bedrijf doet wordt ingezet op drie belangrijke pijlers: familie, Belgisch en exclusief voor de horeca en dat wordt nu doorgetrokken in het aanbod geschenken die eigenlijk in dezelfde drie categorieën zullen kunnen worden gekozen.
De merkbeleving van Vanreusel is dus volledig terug te vinden in alles wat het bedrijf doet. Ook de verpakking is volledig vernieuwd en ook daar is de signatuur zichtbaar aanwezig: een nieuw vlaggetje, een logo met Belgisch, familiaal en exclusief voor de horeca. Vanreusel is dus op en top klaar voor een nieuwe, boeiende toekomst.
Om het leuke van ‘geschenken kiezen’ te verhogen, worden de keuzemogelijkheden per categorie bovendien aangepast in de tijd, zodat die SnackCoins zeker altijd leiden tot een leuke extraatje.
Ondertussen zit zo goed als iedereen op de digitale trein en zijn de voordelen ervan voor velen duidelijk geworden. Downloaden van apps, scannen van QR-codes. Velen doen het al en voor anderen is het niet zo moeilijk om er heel binnenkort mee te starten. Het is een fluitje van een cent en de mogelijkheden zijn werkelijk legio.
Unieke code
Het digitale spaarprogramma SnackCoins startte begin juni en werkt heel eenvoudig.
Nadat je als klant bent geregistreerd in de SnackCoin-app is het zeer eenvoudig om te starten met sparen. Bij elke Vanreusel-doos is op de binnenflap (de doos moet dus eerst effectief worden geopend) een unieke QR-code te vinden. Die kan eenmalig worden gescand of de code kan manueel in de app worden ingegeven.
Afhankelijk van product of doos zijn 10, 20, 30 of 40 SnackCoins te sparen.
Verzilveren kan door een geschenk te kiezen en afhankelijk van het soort geschenk worden die ofwel digitaal geleverd ofwel fysiek via een koerierdienst.
Vanreusel staat gekend voor de uitstekende kwaliteit en service en het spaarprogramma met SnackCoins mag worden gezien als een extra beloning voor de friturist die wat extra’s mag verdienen voor die klantentrouw.
Nog meer nieuws!
Vega Loempidel Zero met superfan ‘YouTuber Dylan Haegens’
De groeiende vraag naar vleesloze snacks heeft ook Vanreusel geïnspireerd tot het produceren van een aantal snacks voor de veggi-klanten van de frituur. Deze ‘Zero range’ met de gekende Frikandel Zero, de Hamburger Zero en de Belcanto Zero kreeg er ondertussen een nieuw lid bij: de Vega Loempidel Zero: een fusionsnack tussen de klassieke frikandel en de loempia, maar dan vegetarisch.
Wie alvast 100% voor deze veggie-snack te vinden is, is de populaire YouTuber Dylan Haegens. Hij was eerder al fan van de originele Loempidel van Vanreusel maar sinds hij besliste om volledig ‘veggie’ te gaan, was hij absoluut bereid om de promotie van de nieuwe Vega Loempidel Zero op zich te nemen. Hiermee bewijst Vanreusel absoluut de verjongende weg die is ingeslagen.
YouTubers zijn ‘hot’ en Dylan Haegens is heel gekend; zeker bij het wat jongere publiek. Veel jongeren kiezen voor vegetarische alternatieven. Het is dus heel belangrijk voor de frituursector dat het aanbod van vegetarische snacks af en toe wordt aangevuld met wat nieuws.
Dylan zal regelmatig een handige store locator delen met z’n volgers en daarop zal duidelijk te zien zijn in welke frituur de Vega Loempidel Zero te verkrijgen is. Als je een bestelling plaatst bij Vanreusel plaatst Vanreusel je op deze locator.
Dylan Haegens als friturist?
Onder de klanten van elke frituur zitten vast en zeker veel fans van Dylan Haegens (de YouTuber heeft ondertussen meer dan 1,8 miljoen volgers) en die zullen het fantastisch leuk vinden hun favoriete YouTuber eens in levende lijve te zien met zijn mouwen opgestroopt en aan het werk in de frituur. Daarom kan elke frituur zich aanmelden via de website van Vanreusel om een bezoek van Dylan Haegens te winnen.
Dit artikel kwam tot stand dankzij een tof online-interview met enthousiaste Vanreusel-gezichten Bernard Meersseman en Paul-Emmanuel Vanreusel. De boodschap was heel duidelijk. Vanreusel is volledig klaar voor de nieuwe tijd die iedereen wacht en dat doet het bedrijf op vernieuwende en verjongende wijze.
Succes verzekerd!