Vaste klanten krijgen al eens wat meer Bicky-uitjes tussen hun burger. Ook Izico gunt trouwe frituuruitbaters iets extra. Het moederbedrijf van de merken Bicky en Beckers pakt daarom uit met MyB’eats, een digitaal platform om klanten te ondersteunen. Mét gratis producten, aantrekkelijke promo’s en de nodige ondersteuning.
Nothing beats the real thing
Met MyB’eats wil Izico de klanten stimuleren om echte Bicky’s te serveren: met een echte burger en bun, de authentieke sauzen, crispy uitjes en het liefst in een Bicky-doosje. En wie échte producten van Bicky en Beckers verkoopt, krijgt extra voordelen,” aldus Vic Dresen van Izico.
B’eats en bonussen
Voor die klanten die partner willen worden heeft Izico MyB’eats opgezet, een digitaal platform. Hoe het werkt? Heel simpel. Wie producten van Bicky of Beckers heeft gekocht, scant de QR-code op de verpakking in via de app. Op die manier spaar je punten of B’eats, en je verzamelt bonussen. Genoeg B’eats verzameld? Dan kan je gratis shoppen in de uitgebreide MyB’eats-catalogus.
100 % support
Ben je wel te vinden voor een gratis doos Bicky Burgers, een handige broodrooster of een verpakking hamburgerdoosjes? Dan kan je maar beter scannen … Kan je wel wat ondersteuning gebruiken? Ook dan ben je bij MyB’eats aan het goede adres. Wanneer je een actie of promotie op touw wil zetten, als je je zaak in de kijker wil plaatsen, je interieur wil opsmukken met Bicky-materiaal …
De supersimpele MyB’eats App
Op maat van élke zaak levert MyB’eats de nodige support. En dat gebeurt via de vernieuwde MyB’eats App. Hiermee kan je scannen, B’eats tellen, je bonussen verzilveren … En je blijft op de hoogte van acties, promoties en nieuwtjes over Bicky en Beckers. Vic Dresen van Izico: “De MyB’eats App is als een start-to-scan waarin we frituristen aanmoedigen om zoveel mogelijk te scannen. Want hoe meer je scant, hoe meer voordelen je krijgt. Je hebt dus eigenlijk geen excuus om niet te scannen …”